Къде архитектите и дизайнерите намират нови клиенти?

Къде архитектите и дизайнерите намират нови клиенти?

Намирането на нови клиенти е един от въпросите, които безпокоят практически всеки професионалист.

Дори онези, при които всичко върви отлично, тайно се притесняват, че ситуацията може да се промени и търсенето на нови клиенти може да стане актуална тема. Решения като да се трудим повече и да бъдем по-комуникативни не е нищо ново, което може да приложим.

Екипът ни няма да повтаря заучени фрази, а ще предложи конкретни насоки за размисъл и действие!

Препоръки

От една страна, този методът действа, но има и своите недостатъци. При все това ако са се обърнали към вас по препоръка, то тогава работата ви е добра и/или имате широк приятелски кръг. Минусът на този метод, който може да се наблюдава е неконтролируемият поток от нови клиенти и проекти, който в един момент може да се окаже интензивен, а в друг да бъде непостоянен.

Ако хонорарът позволява да пием фреш в очакване на нови клиенти, то не си струва времето похарчено за прочитане на този материал докрай. Всички останали вероятно ще се съгласят, че този метод действа най-много, когато работата ни е позната на целевата аудитория и може да го разглеждаме като начин за набиране на нови клиенти.

Начинът, по който представяме себе си и своята работа е този, по който ще бъдем препоръчани на други хора.

Сайт

В света на технологиите, когато чрез един клик преодоляваме десетки хиляди километри е много трудно да подценяваме Интернет. Все повече хора поръчват дрехи, храна, техника онлайн. Нищо чудно, че услугите на архитектите и интериорните дизайнери не са изключение. Именно затова е необходим сайт с удобна навигация, необходима информация за клиента и подходяща презентация на най-добрите проекти.

Ако имаме добър екип и отлични проекти,  но потенциалните клиенти не могат да ни намерят дори на 20-та страница в Google…то в такъв случай, просто не съществуваме за хората в мрежата.

Собственият сайт и реклама в мрежата са удоволствия, за които изискват добра първоначална инвестиция, а резултатът от тях се усеща след около половин година. Ясно е и това, че ценовата ни политика трябва да бъде балансирана, за да заинтригуваме новите клиенти, но при това и да имаме възможност да компенсираме раходите за реклама.

Социални мрежи

Добрата новина е, че регистрацията в социалните мрежи е безплатна. Лошата – необходимо е време и средства за разработването им, защото просто една регистрация не е достатъчна. Важно е страниците на нашия бизнес да се напълнят с уникално и познавателно съдържание, което да бъде интересно на потенциалните нови клиенти.

Специализирани сайтове

Това решение е по-бюджетно от останалите. Ние можем да се регистрираме и да качим своето портфолио на специализирани платформи за архитектура и дизайн. Това, което печелим в случая е разпознаваемост и нови клиенти, които ще бъдат привлечени към нашия сайт.

Конкурси

Интересен вариант, който много често не включва специално внимание, а просто регистрация и изпращане на някой от съществуващите проекти. Тук е важно да разбираме, че конкурсите не гарантират нови клиенти, а могат да бъдат допълнителен аргумент хората да изберат точно нас като техен архитект или интериорен дизайнер.

Leave a Reply

Close Menu