В дигиталната ера достъпът до информация и нейната консумация най-често се случва през допълнително устройство. Но как ни я поднася то? Визуално, слухово… Това е. Може би именно тук се крие причината през последните години мултисетивните преживявания да се превръщат в толкова атрактивен начин за поднасяне на съдържание, а още повече когато са свързани с дизайн.
Да се върнем на думата „мултисетивно“ – комбинация от много сетива на куп в действие. Един от най-добрите примери от ежедневието, който лесно може да активира всички 5 сетива, е храната. Тя ни въздейства визуално и вкусово най-силно, но добавяйки аромата, текстурата и звука от начупването на хрупкавата коричка, например, може да обогати значително преживяването и да създаде емоционална връзка с конкретната ситуация и състояние на духа.